ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ "ATTICA BANK INNOVATION DAYS"
01 Μαρ 2019
Η διημερίδα "ATTICA BANK INNOVATION DAYS" διοργανώνεται από την Attica Bank σε συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) και θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 15 και το Σάββατο 16 Μαρτίου στους χώρους του Κέντρου ACEin στην οδό Κεφαλληνίας 46, 2ος όροφος. Η διημερίδα απευθύνεται σε απόφοιτους ή φοιτητές μεταπτ...
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ ΜΗΝΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2018
27 Φεβ 2018
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 13 ΘΕΣΕΩΝΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝΤο τμήμα Πληροφορικής του ΟΠΑ αποφάσισε την προκήρυξη έντεκα (11) θέσεων υποψηφίων διδακτόρων στις παρακάτω γνωστικές περιοχές:1. Δύο (2) θέσεις στο γνωστικό αντικείμενο «Συστήματα εξόρυξης, διαχείρισης και επιμέλειας γνώσεων». Δυνατότητα χρηματοδότησης από διεθνή ...
Το νέο Πρόγραμμα Εθελοντισμού του ΟΠΑ ξεκινά
17 Οκτ 2017
Στο πλαίσιο της Κοινωνικής Προσφοράς του και σε συνέχεια της πολυετούς κοινωνικής του δράσης, το ΟΠΑ ξεκινά την υλοποίηση του Προγράμματος Εθελοντισμού “AUEB Volunteers” με τη συμμετοχή της ακαδημαϊκής κοινότητάς του, δηλαδή φοιτητών, διδακτικού και διοικητικού προσωπικού. Στόχος του Προγράμματος είναι να δώσει τη δυνατότητα στα μέλη της κοινότητας...
ReGeneration: Η ευκαιρία σου να ξεχωρίσεις στην εργασία!
20 Σεπ 2017
Υποβολή αιτήσεων για το πρωτοποριακό πρόγραμμα αμοιβόμενης απασχόλησης από 15 Σεπτεμβρίου έως 6 Οκτωβρίου.Το ReGeneration, το πρόγραμμα αμειβόμενης απασχόλησης και προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, ανοίγει ξανά τις «πόρτες» του και αγκαλιάζει ταλαντούχους πτυχιούχους όλων των ειδικοτήτων που ενδιαφέρονται να κάνουν τα πρώτα τους επαγγελματικ...
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ_ΜΑΡΤΙΟΥ 2017
07 Μαρ 2017
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 11 ΘΕΣΕΩΝΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΩΝΤο τμήμα Πληροφορικής του ΟΠΑ αποφάσισε την προκήρυξη έντεκα (11)θέσεων υποψηφίων διδακτόρων στις παρακάτω γνωστικές περιοχές: 1. Μία (1) θέση στο γνωστικό αντικείμενο "Διαχείριση πόρων σε κινητάσυστήματα επικοινωνίας βάσει στοιχείων περιβάλλοντος (Contextbasedresource management in m...